41

Hej. Ursäkta för dålig uppdatering, men är på minisemester med min mamma. Idag var vi i skärgården, satt på en klippa i några timmar och jasimmade i vågorna som båtarna skapade, tittade på segelbåtar och samlade snäkskal. Det var väldigt trevligt. Till och med mamma badade lite.

Så, har också varit och handlat lite kläder med mamma innan skolstarten, och sen köpte jag även en bok med Shakespears samlade verk, så nu sitter jag och läser Shakespear. Började på sida 249 för att få läsa A midsummer night dream. (Eller ja, jag läser ju inte det just nu, nu skriver jag här, men gjorde det innan, och kommer göra det efter.

Ska tillbaka till min bok och mitt te nu, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0