21

Åh, måste det åska så mycket? Det får gärna regna, men jag tycker inte om det ljudet av åska.
Imorse:
Jag: *Kollar ut genom fönstret* "Åh, va fint väder, kanske nästan kan bada idag?"
Jag: *Går och duschar*
Jag: *Kommer ut ur badrummet och kollar ut genom fönstret*
Jag:  Jag tror inte jag ska gå till stranden idag..
Jag: *Gömmer mig under bordet*
 
Så, nu väntar jag på att min kompis som är väldigt seg ska svara -.-' 
 
Annars sitter jag och läser lite, just för tillfället "Looking for Alaska". En jättebra bok. Handlar mycket om livet och döden men fortfarande som en roman, och den är väldigt intressant. Funderar faktiskt på att spendera hela dagen inomhus med en kopp te och min bok. Låter väldigt lockande.
Såg den här bilden och kände att ja, så kan jag nog faktiskt spendera dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0