52

Tillbaka från England nu. Var underbart, men blev sjuk när jag kom hem. Mår bättre nu dock.
Har så mycket foton, ska försöka lägga upp de nu under de senaste dagarna. Gjorde massa underbara saker, besökte studion där de spelade in Harry Potter, besökte National Art gallery och såg en teckning jag har velat se, som kallas för The Da Vinci cartoon, och är ett av de vackraste konstverken som i princip exicsterar, men jag var lite besviken att de inte hade fler målningar av Turner. (Underbar konstnär).  
 
Besökte ett museum som var i princip himmelriket för alla som har en inre nörd som tycker om dinosaurier och fosiler och vackra stenar och är allmänt intresserade av jorden och universum. (Natural History Museum). 
 
Gick till en affär som heter Forbidden Planet, som också var, helt helt underbart. Fyllt av serietidningar och bra böcker, action figurer och Doctor Who saker. Köpte några böcker, några serietidningar, två säsonger av Doctor Who, och två t.shirtar. (Visar senare).Stor bokaffär som heter Foyles besökte jag också. Ja, jag och pappa hade det allmänt trevligt, gick runt. 
 
Lägger upp foton kanske lite senare ikväll eller imorgon.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0